sábado, 16 de junio de 2007

Benvidos

Por fin se pon en marcha o meu blog. Despois de moito tempo dándolle voltas a idea de montar o meu propio blog, por fin me lancei co único próposito de que aqueles que me coñezades e teñades a amabilidade de entrar pasedes un bo rato lendo as miñas "rajadas" de todo aquelo que absorber a maior parte do meu tempo: deportes, cine, series e un pouquiño tamén a informática. E por suposto espero que comentedes todo aquelo co que non esteades de acordo (se estades de acordo tamén, pero non creo que se den moitos casos).

Con esta primeira entrada, máis ben a modo de proba, quero darvos a benvida a todos aqueles que visitedes este blog e invitarvos a que sexades todo o críticos que queirades (non prometo non enfadaeme, xD) e deixedes suxerencias por suposto. Aquí comeza a aventura.

PD: Espero que non vos moleste que escriba en galego aínda que supoño que xa o esperaríades.

2 comentarios:

Kzas dijo...

Vaya pavo... Otro más con un puto blog... Si es q así no se puede trabajar...

Pues sí! Que sepas q me jode un huevo q escribas en castellano...

Vai tomar polo cu por facerme ler as cousas q dis por aki, e recordame de vez en cando a dirección, pq fixo q ma olvido mais de unha vez ;)

Peque dijo...

Eu estou con Dario... fala unha lingua culta como o castelan e deixate de chorradas! :)

Sabes que vou rajar en cada post que fagas. O unico problema que teño e o de repartir o tempo rajando no teu blog e no de David.

Saudos

Peque